page contents So-Klose® | The Leading Personal Introduction Agency and Executive Dating Site for Chinese Singles
Menu
Log in

SO KLOSE 緣來這麽近

Log in

【蘋果日報】網絡主持被馬籍女𠱁剝衫

28 Oct 2013 5:20 AM | Anonymous

網絡主持被馬籍女 剝衫

2013年10月28日

【本報訊】網上裸聊勒索案有多猖狂?網絡節目主持人Nicso(歷蘇)表示,已有數名朋友中招,他亦差點成為受害者。
有自稱馬來西亞女網友於本月中透過facebook欲將Nicso「加為好友」,他不虞有詐,同意與對方做朋友。

數天後,對方要求視像溝通,Nicso發現眼前是一位年約廿多歲的年輕華人女子,「佢三句唔埋就話剝衫傾偈。我覺得唔妥,邊會有女仔咁開放?而且佢冇開咪講嘢,只係以簡陋嘅英文字句交流,啲英文水平只係初中生,個facebook係最近先成立,我於是話『No』終止對話」。

收集fb親友資料勒索

他更發現對方將其「加為好友」後,會收集其社交群組的親友資料,他懷疑此舉是為日後勒索做準備。
他又稱,對方的facebook網頁有用心經營,「除有完整個人檔案外,亦會張貼好多相片,而呢啲相片都係啲正常活動嘅正經相,增加可信性」。

年輕男士較易墮陷阱

但Nicso多名朋友不虞有詐,墮入勒索陷阱,其中一名朋友被勒索5,000美元(約39,000港元),「我朋友冇就範,亦冇報警,可能覺得尷尬」。
他認為,年輕男士易墮網上裸聊勒索陷阱,原因是網上交流太普及,而單純在網上收看色情資訊欠缺刺激及互動,「cyber sex又畀人覺得好似嫖妓咁;裸聊就唔同,唔涉及金錢同冇咁重道德枷鎖,加上唔少男士都自信心爆棚,又覺得自己唔係名人,裸體相唔值錢,冇諗過會被勒索」。

Source:  http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20131028/18482744


Call or Whatsapp/Wechat Us

Enquiry: (852) 6960-0003 (wechat), 5408-2087 (whatsapp)



Email:

contact@so-klose.com

soklose1@gmail.com

Address:

21/F., CMA Building, 64 Connaught Road Central, Hong Kong

Powered by Wild Apricot Membership Software